hilaliii başlangıçtan beri bebeğime kullanıyorum suan 16 aylık prima ile başlamıştım mantar yapmıştı baby me kullandım düzeldi aralarda tekrar sleepy filan denedim onlar da pişik yaptı baby me ile devam ettim pişik sızdırma koku yaşamadım hiç memnundum ama çok kalın bir bez artık iyice kalın gelmeye başladı bez boş ama dolu gibi defalarca öyle boş bez aldım bebeğim rahatsız oluyor diye ilk defa bugün gittim prima günlük rahatlık aldım yok böyle ince bir bez yaaa inşaAllah pişik mantar filan yaşamayız da devam ederiz