Busraae sbah 8de kalkmasına cok dikkat edin bnmki bzen 10lara kadr uyurdu hatta gecerdi sevinirdim ne güzel uyuyo diye ama Gündz hiç uyumazdı onun stresylede gece uykusuna gcmezdi instagram da sihirli uykular diye Bi sayfayı takıp ediyorum 8de güne başlaması gerektiğini 1.15dk sonra tekrar uyutmaya başlayın diyodu ilk gün ben uyandrırdm artk dayanacak gücüm yoktu denicem dedim 1bcuk saat sonra kendi uykusu geldi besleyip uyuttum sonra Bi güzel Gündz uykusu cekiyodu akşamda 8gbi yattı 😊 artk alıştı kendisi kalkıyor 8e dgru ama gnduzleri cok cabuk uyanıyor artk tek sıkıntım bu evde ses cıkaramıyorm hiç