Bizde muadili olan aptamil pregomin as kullanıyoruz iğrenç bişey denemediğim yöntem kalmadı. İlk başta biraz zorladım 2güne alıştı 2aylıkken başladık bu arada. Ama 3 ayın sonunda beslenme reddi ile başladı 6aylığız her yolu denedim. Ek gıdaya geçmemiz lazım malesef herşey alerji yaptığı için dün brokoli yi buharda haşlayıp iyice blend ettim manasına koyup verdim bayıla bayıla yedi ama sonrası kustu tabi. Tadı hiçbi şekilde değişmiyor. Ben biraz sıcak yaparak alıştırdım. Şimdi de tam tersi soğuk yiyor oda damlalıkla tabi 🙄 allah yardımcınız olsun inş bebeğiniz yer