Evlatkokusu234 yok asla ağzına almıyordu. O gün bile mesela sabah içti her zamanki gibi normaldi ama bi sonraki verişimde yanlık hatırlamıyorsam 120 cc falandı onun 30unu ile içmeden sanki çok kötü tadı olan bi, şey vermişim gibi biberonu çıkardı ağzından bi daha da almadı 😊 şimdi bazen su içmeye kalkıyor başucunda biberonda su var ama içmeyi beceremiyo unutmuş resmen pipet gibi tutuyo ağzında 😀