Sedaras eymeninannesibusra bizde pişik yapmadı ama kakayı sırta doğru çok taşırıyor yinede deneyin zaten beğenmezseniz iade edip paranızı alabiliyorsunuz
gul eymeninannesibusra oğlum 3 aylık baştan beri baby&me kullandım ne Pişik ne taşırma sızdırma oldu çok memnunum
Sedaras eymeninannesibusra evet oda aynı bende denedim ayrıca bizde pişikte yaptı goon iyi ben birde A101 bezi var soffie diye ona iyi diyorlar 10 lu deneme paketi var birde onu denicem
gul eymeninannesibusra prima ile kıyas yapamam çünkü kardeşime alerji yapmıştı yıllar önce diye hiç almadım bilmiyorum. Molfix aldıysanız neredeyse aynı kalınlığı.
ekimon Sleepy ile başladık, baby&me de kullandık. Gayet iyi bence; pişik, alerji vs yapması bebekten bebeğe değişebilir. Fiyat olarakta uygun.
Ctnayse Bizde 4ay kullandık 4 numaraya geçtiğimizde 50tllik bezi 75tl yapmışlardı bizde bırakmıştık. Şuan bezleri ne kdar bilmiyorum. Arada taşırma yapıyordu. Ama yapısı oldukça güzeldi pişikte yapmadı
habibe_omerasaf eymeninannesibusra bugünki indrime ek %30 indrm oldu beğenmezsenz para iadesi diyence iki kutu aldk yorumlarını okudum cok cok memnunlar
habibe_omerasaf eymeninannesibusra hayır sadece bugn internnttn alın istersenz indrmden faydalnmak için
DefneErcis Ay bizde prima Premium care kullanıyoruz baby me almak istiyorum 2 numaraya geçerken cidden nasıl bir bez 🙈