23201060 Deletedmom7 prima premium külot bez kullanıyorum. Cok memnunum. Sıkma, bacakları rahatsız etme derdi yok. Diğer bezlerde bantlarıni cok mu sıktım gevşek mi oldu bebeğim rahat eder mi düşüncesi beni tedirgin ediyodu.
GamzeAlpino Deletedmom7 tabiki SLEEPY Cok memnunuz bebegim 1 aylik 3 numarasini kullaniyoruz biraz kaliplari diger bezlere gore kucuk soylemis bulunayim az adet alip deneyin .. memnun kalacaksiniz .