Smblgzl Merhaba arkadaşlar 37 gün oldu doğum yapalı saçlarımı boyatmak istiyorum sütüme geçer mi bebeğe zararı olur mu acaba bileniniz var mı ablam çok zararlı boyatma dedi 🙄
vera66 Smblgzl bende szinle aynı günlerdeykem boyattım ve hiç bi sıkıntı yaşamadm cnm ben inanmıyorm öyle yok süte geçer yok şöyle olur bilmem ne diye
Smblgzl Svdasya bende ısrarla boyatmak istiyorum ama ablam yok diyo değişime ihtiyacım var bunaldım sıkıldım iyice 😌
Peki Smblgzl doğumdan 2 ay sonra boyatmıştım ben bebeğe geçeceğini sanmıyorum kanıtlanmış öyle bir şey yok diye biliyorum
Dygg Benim doktorum hamileyken bile boyatabilceğimi bir sorun olmayacağını söylemişti hele doğumdan sonra hiçten olmaz diye düşünüyorum
Leylaninannesi Günümde boyamıştım.Cok sukur bi sıkıntı yaşamadık kısa vadede.Doktorum bana bırakmıştı kararı.