EfeD30 3 aylığız normal aptamil kullaniyorduk gecen hafta bebeğim idrar yolu enfeksiyonu oldu ve aptamil cok gaz yaptigi icinde karın ağrısı bebegimi cok zorladı. Doktorumuz da aptamil conformil ònerdi. Kilo durumu nasil oluyor conformil de normalle aynı mı?
Tbzkn EfeD30 doktorumuz bize özellikle önerdi bebeğim 20 günlük ten beri kullanıyoruz 3 ay 20 günlüğü çok memnunum hiö bir sıkıntı yaşamadık kilo alımı da çok güzel bebeğimin fakat biraz zor bulunan bş mama tek sıkıntısı bu 😏