Merhaba anneler 🌸 Biz 3 ayliğiz suan ama diş ağrıları başlamadan kehribarı almak istiyorum. Gazli bir bebegim olacagini tahmin etmedigim icin hic bi onlem.almamistim ama dişte bu sefer onceden onlemlerimi almak istiyorum evde dursun 😂 Illa boynuna mi takmak gerekiyor etkisini gormek icin? Ayagina takilsa olmaz mi ? Cunku boynunda cok riskli geliyor gece ozellikle. Siz nereden aldiniz onerebileceginiz bir yer varmi? Tesekkurler 🌸