hi_locc Ben doğdugundan beri kullanıyorum bugün tam 4 aylık oldu. Ne bir gaz nede kabızlık yapmadı. Bebeğimide boş şişirmedi kilosu gayet normal olması gerektiği gibi. Combiotic olanından çok memnunuz