Merhabalar bir hafta önce idrar tahlili verdik şu bantlı poşetler varya onda yapıştırdılar ondan sonra onun bantlı pütürlü kısmı orda yapışıp kaldı eve gelince zeytinyağıyla temizledik ama Bi kaç gün içinde kıpkırmızı oldu ne kullandıysam işe yaramadı sudokrem bepantol zeytinyağı VS. Birde antibiyotik kullandığımız için dahada azdı orası ne yapmam lazım böyle bişey olan var mı yada ne kullansam iyi gelir lütfen yardımcı olun bana 😔