Clover deletedmom2200 canim atak geciriyor bence de. Dis icin cok erken. Bence calpol verme gereksiz ilac vermis oluyorsun. Merak etme bir kac gun icinde normale donecektir. Yanliz bir anda boyu uzayabilir ve bebeginin daha bir anlamli baktigini. Farkina vara ilirsin bu surecin sonunda. Allah kolaylik versin. Bizimki 10. Ayda suan cildirdi kizim. Disleri cikacak kemirmedigi sey kalmadi.
deletedmom2200 Clover valla doktor dedi günde 4 defaya kadar verin diye bende tatmin olmadım açıkçası Çünkü ağzına bile bakmadı diş çıkarıyor dedi. İnşallah öyle olur bende hiç ilaç taraftarı değilim 😭
Sabriyeillke deletedmom2200 vallah bizimde aysini surekli kucakta hep bakinsin istiyo uymak bilmiyi suan bile salamaktan kollarim koptu allahtan bacajlarima alistirmadim
Deletedmom444 deletedmom2200 eğer atak haftası diye bir durum varsa kesin ondadır çok ilginç benim oğlum da iki gündür gece 3 buçukta uyuyor çok zorlandım ve huzursuz
kirazmom Bizde aynıyız. Sürekli bağırıyor ağlıyor ,kucakta gezdirsem bile ağlıyor 😫3 ay 20 günlüğüz. eli ağzında ya dişi çıkacak ya da atak geçiriyor bir de herkesin bu çocuk neden böyle yapıyor sorusu iyice çıldırtıyor 😒
Epty Merhaba 6 ay 10 günlük bebeğim henüz belirgin bir diş çıkma belirtisi yok salya ve kaşıma 1,5 aydır var ama bugün ateşi çıktı ve ishal oldu doktorumuz diş olabilir dedi aranızda bu durumu yaşayan var mı?