Kızlar, 1 hafta sonra 4 aylık olcak kızım ama kilosu az 5 kilo 600 gr. 6 kilonun üstünde olması lazım. Her 3 saatte bir emziriyorum ardından sütümü kusuyor mama takviyeside yapıyorum mama sayesinde kilo alıyor. ama kilo alımı yinede çok yavaş Kilosu daha fazla olması gerek miyor mu?. Ne yapmam lazım siz neler yapıyorsunuz?😔Tavsiyelerinize ihtiyacım var🙏🏻