Deletedmom273 bebeğiniz ne kadarlık yazmamışsınız ama yenidoğansa biberon emzik ne var ne yok kaldırın atın, eczaneden emzirme destek sistemi temin edin göğsünüzdeyken bir yandan da oradan besleyin yine sağdıgınız sütle, 3-4 güne memenizden emmeye iyice alısır videolar var izleyin. kalabalık olmayan sakin bir ortamda emzirmeye calısın çıplak olun ikinizde mümkünse ten teması yapın bol bol. emecektir mutlaka. Eğer emzirmeye döndürmeyi hedefliyorsanız makine kiralamanıza gerek yok, siz sağıp verdikçe meme reddini aşamazsınız. biberon yerine enjektör deneyebilirsiniz. bu makineler bazı şehirlerde distribütörleri tarafından kiralanıyor . istanbulda sümer aş yi arayıp isteyebilirsiniz.