Lidyamprensesim Bebegım ek gidaya gectigimizden beri sadece 100 gram almiş biraz zayif dedi hemsire ne versem yemiyo😔 napabilirim neler yedirebilirim sizler neler veriyosunuz
Smyye58 Lidyamprensesim benim arkadaşım cici bebe verdi valla bi kiloluydu tosun gibiydi bende verecem ek gıdaya geçince
dfnemrve Lidyamprensesim onemli olan saglik kiloya takilmiyorum kizim 13 aylik 8,5 kilo asiri hareketli 9 aylikken yurumeye basladi
Seydameva Smyye58 sağlıksız kg alımındansa almaması daha iyidir 😊 şöyle örnekleyeyim bir arkadaşım var kızı 13.5 kg 19 aylık pirinç unu arı mama ve bebe bisküvi çeşitleri yiyor benim kızım 18 aylık 10.7 kg hiç birini yemiyor Onun kızı hantalken benim kızım asla durmaz biri sağlıklı kg alıyor bir sağlıksız. Tabi sizin tercihiniz 🥰
Mervedefne54 Smyye58 valla ben veriyorum çok seviyor zararlı diyen var ama bizde yemişiz annem öyle diyor
Deletedmom388 Smyye58 Yalnız cici bebe sağlıklı bir şey değil,sağlıksız kilo alımı yapıyor…Ev yapımı bebek bisküvileri yapabilirsiniz çok pratik.Sağlıksız kilo alımındansa,sağlıklı büyümesi daha mantıklı değil mi?
ElfYgt Seydameva gerçekten arkadaşınız çok sağlıksız beslemiş inşallah atabilir kilosunu üzüldüm. Peki sizin bebeginizin 18 ayına göre kilosu iyimiymis Benim oğlum da yaşını doldurdu 10 kilo ebe gayet iyi dedi . Doğum kilosunun 3 katı olması beklenir yaşını doldurunca dedi 3.235 gram doğmuştu
Yamur Seydameva size katılıyorum . Zayıf olsun ama kemikleri güçlü sağlıklı olsun . Kızım 4 aylık kilosu 6200 herkes zayf diyor ama sağlıklı . Elimiizi tutarak kendini kaldırıyor ve ayakda durabiliyor
Seydameva ElfYgt benim kızım 1 yaşında 8900dü aşırı hareketten ama şu an olması gereken kg yakaladı. Herkes kendi bebeğinden sorumlu neden kötü besleyelim her şey onlar İçin bazı insanlar kg her şey sanıyor yazık ki 😌
Seydameva Yamur tabi canım benim kızım 9 aylık yürüdü onun ki 13 aylık yürüdü benim kızım düz duvara tırmanıyor o yerlerde yani üzülüyorum ben bu durumlara hiç sevmem de bu tarz kıyaslama sadece kg muhabbeti var 🤦🏻♀️
Sidipo Yamur aynen canim benim oglum 5 aylık 7.5 kilo cok zayıf diyolar ama 3.5 aylıkken dönmeye başladı simdi sirt üstü yatinca sürünmek icin çabalıyor masallahı var kuvveti yerinde saglıklı anne sütü veriyorum sadece
Lidyamprensesim Bebe biskuvisinden yediriyorum kabiz yapiyor kiloda almiyor pirinc unu arada veriyorum yinede 100 gram almis 🙄
Deletedmom289 Seydameva her bebegn gelisimi farklidir resmn komsunun kizi i gommuşsun.seninki konusyr yuruyr diye oda yurumk konusmk zornda degl.senin kiznla o bebgn aradnda cok fark yok kilo olarak birazda hava atmaya calistin sanirim
Smrenes Seydameva yanlış anlamayın ama bu tür şeylerin kiloyla değil gelişimle alakası vardır yeğenim 1 yaşında 13 kiloyu maaşallah yapmadığı şey kalmıyordu nitekim oğlum 16 aylık 12 kilo nerdeyse düz duvara tırmanacak bence çocuğun fıtratıyla alakalı bir durum..
FrenchPress ek gıda karın doyurma dönemi değil tatlarla tanışma dönemidir bu konuda size Hatice Kübra Tongar’ın kitaplarını önerebilirim
Lidyamprensesim Kizimda cok hareketli gunduz uykusu hic yok hemsire zayif 100 gram almis diyince cok uzuldum ne versem dilinle itiyo 😔
SevgiLina_ Lidyamprensesim canim benimkide ayni kilo hatta 6900 mu ne birak zayif olsn tek saglikli olsunda hantal bebek iyi olmaz kilolu olunca saglikli olur saniyorlar kizimi gören herkes bu ne zayif bakamiyomusn diyolr ozellikle esimin tarafi cahiller. Bizimki boya veriyomus kilo aldirmaya calisma kendi alir zaten zorlama bu sefer ek gidadan sogur
Esdoel Lidyamprensesim benim kızım 1 yaşında iken 15 kiloydu gün içinde sebze ağırlıklı beslendi hep sadece akşamları pirinç unu verirdim oda yok tutsun diye aralarda mama içerdi sebze agirlikli beslenirler belki kilo alımı iyi olur 3500 kilo doğmuştu 4 ayında 5500 kiloydu ek gıdaya geçince kilo almaya basladi