Leblebininanasi Dünyalar tatlısı 53 gunluk papatyam uyanık olduğu vakit hep agliyor gazlı bir bebek sadece omzumda susuyor . Tutarım ama hem o yoruluyor hemde ameliyat yarim cok ağrıyor taşımaktan. Gazı çıksa bile omuzda gezmek istiyor sürekli ev ici de geziyoruz o şekilde uyuyor . Ve hep bu aktiviteyi yapiyoruz emmek ve gaz çıkarmak dışında . Tecrübeli anneler sizce bebegimin uyanık kalma süresinde bi 10 15 dakika oyalayacak alabilirim cocuguma ?
Mom0870 Leblebininanasi dönence mutlaka alınmalı anakucağı ben aldım doğrusu olmazsa olmaz gibi geliyor uygun bir şey alınabilir ben pahalı aldığıma pişman oldum. Oyun halısı da mutlaka alınacak 😀 çocuk baya masraflı oluyor 🙄💖
vize25 Leblebininanasi 53 günlükse oyun halısının dikkatini çekeceğini sanmıyorum. Ana kucağı mantıklı bence.
Anneyimbeeen Leblebininanasi oyun halısı yada sling al bence canım kucakta sana dogru gezmeyi seviyorsa neko slinglere bakabilirsin
Yyyenianne Leblebininanasi oyun halısı 1000 TL bile olsa alınırmış 😂😂yemin ediyorum akıl eden bin yaşasın kuruşuna kadar hak ediyor 😁
Leblebininanasi Mom0870 Peki ana kucağını nasil tavsiye edersiniz otomatik mi manüel mi . 300 tl ye de var 1000 e de var 😊 Birde oyun halısı sizce piyanolumu olmalı siz ne kullanıyorsunuz
Busraae Mom0870 valla canım benim kızımda seninki gibiydi kucak seviyordu ne oyun halısı nede ana kucagı kar etmedi bosuna almısım hatta en son salıncak da aldım onda da durmuyor simdi dönmeyi ögrendi az cok yatıyor biraz peluş oyuncaklar aldım onlarda oyalanıyor
Leblebininanasi vize25 bebegim gazlı sadece omzumda rahatlıyor. Ama sezeryanim ağrıyor hemde kizima uzuluyorum baska bir aktivite yapamıyorum sürekli omuzda geziyor . Ana kucağı ne önerirsiniz? aglmalarında otursa susarmi acaba
Mom0870 Leblebininanasi otomatik aldım ben Joie Serina ama çok kullanmadı sallanma özelliğini oğlum joker de daha uygun otomatik modeller vardı ya da e bebek kendi markasına bakabilirsiniz ☺️🥰
Duygusm Leblebininanasi ben piyanolu oyun halısı aldım, memnunum. Piyanosu olmasa kızım pek oynamazmış. Otomatik ana kucağı aldık, biraz pahalı bir şey, pek umduğumu bulamadım ama o tip bir şey lazım mutlaka. Dönence henüz almadım ama düşünüyorum.
Leblebininanasi Anneyimbeeen oyun halısı öneriniz var mi . Özgürümüz var birazda büyüdüğü icin silinti almayı pek istemiyorum kendi kendine vakit geçireceği birşey istiyorum aslinda
Leblebininanasi Yyyenianne Peki siz hangi marka kullanıyorsunuz bu kadar memnun kaldınız. Bende o markaya bakayım. Tecrübesisin yardımlarınızı bekliyorum 😊
Leblebininanasi Mom0870 benim kizim sağlanmadan uyuyor gazi okmadigii zaman besikte pislayinca uyuyabiliyor bazen . acaba zarar li olur mu sizce anakucaginin sallanması kizim sallanarak uyumaya ali-şir mi sizce anakucaginda?
Mom0870 Leblebininanasi yoo benim oğlum hiç alışmadı kucakta uyuyor hep hatta ben yorulup alışsın diye uğraştım ama alışmadı. Tabi her bebek farklı canım.
Leman01 Leblebininanasi ilk çocuksa kesin alıyorsun bide çocuk durmuyorsa kimden ne duyuyorsan iyi gelir diye alıyorsun
Yyyenianne Leblebininanasi bondigo marka :) ama oyuncağı az geldiği için ben çok daha fazla oyuncak astım yeğenlerimden kalan çok oyuncak vardı onlarla dolunca ciddi rahatlattı beni ☺️
Anneyimbeeen Leblebininanasi furkan toys piyanolu almıştım ben cnm memnunduk şuan bile oturup oynuyor arada😊
Kbra2 Leblebininanasi manuel evet , bende araştırıyorum aslında fisher pricenin var müzikli birde tavana yıldız falan yansıyor onu düşünüyordum
Mom0870 Leblebininanasi ben piyanolu almadım ama daha önce bebek bakmıştım onunki öyleydi çok güzeldi ben ablamdan aldım yeğeniminkini bondigo her yeri makinada yıkanabiliyor. Serüven ormanı bondigo yazarsan çıkar