G_ADAN
[bilinmeyen] bizim ki 2 3 gündür az az zeytin çekirdeği gibi yapıyor canım. Bu sıkıntılı bi durum mu bilmiyordum?
Emine
[bilinmeyen] ek gıdaya geçince illaki yaşanıyor ılık suya zeytinyağı ve bir çay kaşığı pekmez koyun( pekmez verdiyseniz daha önce) bir kaç kaşık içirin en fazla 1 saat içinde rahatla yapıyor
G_ADAN
[bilinmeyen] evet koyuyorum mutlaka. Ama öyle bi huzursuzluğu sıkıntısı yok ıkınması falan da yok bilmiyordum ben kabız olsa hiç yapamaz diye düşünmüştüm. Elma bol bol yiyip suyunu içiyoruz zaten. Kayıso da deneyeyim teşekkürler 😊