aLmisMomSs Merhaba güzel anneler, bebeğim bir iki gün hastanede yoğun bakımda çay kaaşığı ile beslenmek zorunda kaldı şimdi de mememi almıyor ucunu alıp bırakıyor tekrar meme alması için ne yapmam lazım 🤦🏻♀️🤷🏻♀️