bende bu konuda cok dertliyim. 47 gün emmedi beni.63 gunluguz ve 16 gundur emiyor ama 5 dk gerisi sadece memede kaliyor. aglamiyor huzursuz degil ac değildir die dusunuyordum ama ilk ay biberonla sutumu sagip verdigimde 800 g almisti simdi 540 g almis. yani cok aldi. ve korkuyorum acaba doymuyir diye. 5 dkda uykuya daliyir memede ve cekmiyor artik. uyandirmaya calissam da uyanmiyor. gogsumu de tam bosaltamiyor. napcagimi bilmiyorum. kafam cok karisik. sutum azalir die de korkuyorum. sagim yeniden yapsam gunduzleri 1 saatte 1 bazen vermeye calsiiyorum. sagmiyorum o yuzden. ne yapsam bilmiyorum. kilo almasi icin ne yapmaliyim. mama verip biberonu tekrar hatirlasin da istemiyorum:///