esra1106 Merhabalar dün doğum yaptım ama göğüs uclarım bi günde acaip yara oldu krem sürdüm ama fayda etmiyo başka bi önerisi olan varmı iyi gelen
Prenses-annesi esra1106 canım benimde ilk günden yara olmuştu krem fayda etmeyince hakiki Zeytinyağı sürdüm çok iyi geldi her emzirmeden sonra azıcık Sür faydasını goruceksin kime söylediysem faydasını gördü
busra37 esra1106 Hayırlı olsun yavrunuz. arkadaşın tavsiyesi çok iyi buna ilave yavruyu emzirirken tek gögüs ucunu vermeyün. Kahverengi yerin tamamını vermeye çalışın doğru emzirdikçe yara iyileşecektir.
hilalmerzifon esra1106 gümüş kapaklar çok iyi geliyor biraz maliyeti var ama ben çok memmun kaldım 2 günde iyileştirmişti krem filan hiç fayda etmedi
Tmrmom esra1106 maalesef hemen fayda etmiyor. Bir ay oldu bir tanesi anca kendine geldi acımadan emzirme biliyorum. Diyeceğim sabır. Bir de kendi sütünü sür ucunu emzirdikten sonra ve gümüş kapak 👍
esra1106 Prenses-annesi busra37 Anazli602 çok teşekkür ederim şimdi hepsini tek tek denicem 🙏 ayva çekirdeğini bugün arkadaşım söyledi ama mevsimi olmadığı için bulamadık zeytinyagını denicem kahverengi kısmı sokamıyorum inş emmeye alışırda
e_ckucukunal Sıcak su ile gögüsümü her akşam yada sabah bez ile siliyorum bekletiyorum sonra lansinoh göğüs ucu kremini sürüp göğüs pedini koyuyorum çok iyi geldi bana