Kızlar bebegım 5ay 29 gunluk. Diş geliyor beyazlık var ve kaşığı agzına soktuğum zaman çatır çutur sesler cıkıyor. Son 2 gundur cok ama cok huysuz gece 12de uyuyan bebek 3te uyuyor artık. Çığlık çığlığa ağlıyor canından can gidiyor sanki. Neyse kızlar bilgilerinize ıhtıyacım var. Ağrısını hafifletmek için ne yapabılırım örnekler verirseniz sevinirim sımdıden tesekkurler