rottenmeir her memeden süt akmıyor öyle, ben göğüs kalkanları kullanırken onkalkanların içine süt doluyordu, sonra kullanmayı bıraktım ped kullanıyorum bazen ama ıslanmıyor, pede gerek bile olmuyor yani. Ama oğlum gayet güzel emiyor, gayet güzel kişo alıuor. Bebeğiniz aç olsa hissedersiniz zaten belli eder. Onun dışında göğsünüzün yapısına göre az ya ya çok diye düşünüp canınızı sıkmayın