Smyye58 Bu bizim anlayacagimiz bir sey degil bence. Doktoru ne demis bu durumla ilgili? Bu kadar kucuk bebek aglar zaten, normal. Gazi vardir, anneyi istiyordur vs. Aglamasi bir seyi gostermez. Arkadasiniz emzirmek istiyorsa, ac kaliyor seklinde degil de, belki emzirme tekniginde bir hata vardir, bebek sutu tam alamiyordur seklinde tavsiyede bulunabilirsiniz. Bu zamanlarda birinin “bu bebek ac” demesi, anneyi gereginden fazla uzuyor olabilir cunku. Zaten basta da meme ucu problemi oldugunu yazmissiniz. Eger kilo aliminda doktorun belirledigi bir azlik varsa, ilk once dogru emzirip emzirmediginden emin olmasi gerek. Her sey dogru ve kilo alimi azsa, o zaman mama tabi ki.