ikizerkekannesi Meryemtsc yanlış hatırlamıyorsam 30-100 cc drmişti doktorumuz ama ilk başta malesef okadar içmediler ben kaşıkla veriyordum arada biberona koyup da vermeye çalıştım ama kaşık olayını daha çok seviyorlar
Bulutbey Meryemtsc ben aklıma geldikçe veriyorum sıcak havalar birde. Zaten içmek istemezse ağzından geri akıtıyor.
NiDaAli_o Meryemtsc Merhaba canım ek gıda almıyorsa gerek yok Anne sütü hem karnını doyuruyor hem susuzluğunu gideriyor ☺️
Aselim046 Meryemtsc kızım 5 ay bi haftalık şimdiden biberonla su koydum eline veriyorum tadını ögrensin suya alışsın diye sonradan içmek istemiyorlarmış önümüz de yaz sıcak alışsın. Bu arada içimiyor zaten genelde tükürüyor ya da azından akıtıyor