imgesi siz benim doktorumdan daha iyi biliyorsunuz sanırım?? Fazla beslendiği gibi bir durumda söz konusu değil. Neyin yeterli olup olmayacağınıda herkesten daha iyi biliyorum. Sizin bebeğinizin Kaka sayısı azdır benim bebeğimin fazladır. Bu anormal olduğu anlamına gelmiyor. Kaldı ki her türlü test ve tahlilide en iyi hastanelerde yaptırıp, düzenli olarak rutin muayenesine götürüyorum, ayrıca yüksek lisansımda Çocuk Gelişimi üzerine😏 yani sizin bebeğinizde olan şey illa başka bebekte de aynı şekilde olucak diye bir şey söz konusu değil.