MuMuBu bebeğim doğduğu gün dil bağı olduğunu söylemişlerdi çocuk doktoru konuşmasına engel olmaz kesilmesine gerek yok dedi.başka bir doktora danıştık oda aynısını söyledi. Büyüdükçe emerken hava yutmaya başladı bu sefer devlette çocuk cerrahi bölümüne götürdüm, velhasılı salgın geçtikten sonra anesteziyle dil bağı kesilecek 😔 sadece biraz kanıyormuş, işlemden hemen sonra emmeye devam edecekmiş.
Bebeğinizin görünüşünden anlarsınız dilini dışarı çıkaramıyor, ve çıkartmaya çalışınca M şeklini alıyor