Merhaba Hanımlar, sezeryan sonrası dikiş iziniz için krem kullandınız mı? Benim doktorum contratubex önerdi, 15. Günde başladım neredeyse 2 aydır kullanıyorum ama çok fark yok gibi, göbeğimdeki çatlallara da uyguluyorum. Kullanıp sonuç alan var mı, ya da kaç ay, kaç tüp kullandınız?
Başka krem kullanan varsa paylaşırsanız sevinirim😊