Tugbaa58 Bugün kızımı 1.ay aşısı için sağlık ocağına götürdüm doktor ve hemşire bıngıldağı diğer bebeklere göre fazla açık ve geniş dedi böyle bi durum yaöayan oldu mu kızlar
Bimelekannesi Tugbaa58 doktor böyle bişey bize de söylemişti araştırmıştım da ilk 3 ay bıngıldak ölçüsünde değişiklikler olabiliyormuş düzelir zamanla Allah’ın izniyle daha çok ufak bebeğiniz
Deletedmom200 Tugbaa58 benim kızım 14 aya kadar çok genişti tekrar kontrole gitcez ama bizde sıkıntı yok prematüre sürekli nöroloji dahil kontrole gittik gelisimide yaşitlarini yakaladı 😊
Tugbaa58 Bimelekannesi Merve normal mi yani çok korktum kızlar sağlık ocağındaki doktor çocuk doktoruna götür diğer bebeklere göre daha açık dedi stres yapıyorum bende
Deletedmom200 Tugbaa58 insallah bizde çok korkmuştuk bide prematüre olunca ama doktorumuz korkma eğer bu sıkıntı oslaydi gelişimi geri kalırdı dedi inşallah kapanmistir bide d vitamini az onuda baktirmamiz lazimda korkudan gidemiyorum