Hanımlar Merhabalar bebeğim Beş buçuk aylık ve 4 aylıktan beri bir mama reddi ile uğraşıyoruz. bazen içiyor bazen içmiyor sadece mama ile besleniyor. Aptamil veriyorum acaba diyorum mamasını değiştirsem mama reddine çözüm olur mu? Diğer taraftan da bir sorunla karşılaşır mıyım diye düşünüyorum, kabızlık gibi… SMA almayı düşünüyorum Bu arada