Ali_hmza 4 bucuk aylık bebeğim pusetten düştü hastaneye götürdüm röntgen sonrası alçıya alındı benim gibi bu durumu yaşayanlar varmı daha sonradan sıkıntı oldumu?
Mom104 Ali_hmza çok geçmiş olsun oğlum sizin ki kadar küçük değildi ama 2.5 yaşında ilken beşiğinden düşmüştü kolunda 2 kırık 5 çatlak vardı alçıya alındı ve 1 ay içinde düzeldi umarım kısa sürede sağlığına kavuşur 🙏🏻
Mehtapsercee Çok geçmiş olsun canım acil şifalar inşallah bende çok korkuyorum 4 aylık olucaz pusette oluyo ben iş yaparken yanıma koyuyorum arada ama hiç durmuyo hep kalkmak istiyo eğiliyor 😔çabuk kaynar kemikleri canım geçecek 🙏