Bahalp burda bi arkadastan duymuştum. Omurgaya bakılıyormuş bu durumda sanırım. Eğrilik varmı diye
Umarım birşey çıkmaz içinizi ferah tutun. Birde kuyruk sokumunda kıl olursa falan demişlerdi. Benim kızımdada tüyler vardı doktoruna sormuştum ordan biliyorum