MerveLiva ve üstteki yoruma da katılıyorum 🙏☺️Ben de sağarak ve emzirerek toparladım , bırakmadım emzirmeyi çok şükür de kesilmedi sütüm takviyeli de olsa emzirebiliyorum. Nacizene önerim vazgeçmeyin emzirmekten , ben mama verdiğim için başlarda çok üzülmüştüm , şu an gereksiz yere kendimi üzdüğümü anladım ve az çok ne kadar emzirebilirsem iyi diye devam ettim☺️