Esyu Merhabalar.Bebekleri dışarı çıkardığımız da yiyeceklerini hangi kaplara koyuyorsunuz?Çorbalarını,meyvelerini.Resim olarak atıp,nerden aldığınızı söylerseniz sevinirim😍
23201060 Esyu ben küçük kavanozlar aldim onlara hazırlayıp koyuyorum. 4 günlük yapıp atıyorum dolaba. Sıcakken kapatıyorum çorbalari hiç bisey olmuyo. Disari çıkarkende onlardan yanima alıp çıkıyorum