19 aylik oglum var 12 gun once saglik ocagina gosterdim bogazinda iltihaplanma var dedi biraz atesi vardi antibiytk basladik bitirdik bir kac gundur oglum bogazini cekistirmeye basladi geceleri huzursuzlugu oldu bugun tekrar goturdum bogazinda kizariklik oldugunu soyledi doktorumuz atesi halsizligi falan olmayinca antibytk baslatmadi atesini takip et ates yaparsa hastaneye gitmemi soyledi evde yapabilcegim onerdiginiz birsey var mi acaba?😣