Oğlum doğduğundan beri kimseden yardım istemedim. İlk 3 gün yıkamaya yardım etmişlerdi. ( aile apartmanında oturuyorum bide ) İsteyenede sonsuz saygı duyarım dikişleri vardır, bebek koliktir vs. ama 2 ayı geçmiş. Sizde kendi başınıza halletmeye başlarsanız sizin içinde bence çok güzel olur. Bebeğimi kendim yıkadığımda zaman ki mutluluğumu anlatamam size. Anne olduğumu hissetmiştim. Gurur duymuştum kendimle 😊