Merhaba, Bende indirimde gördüğümde fazla alırım. Olgunlaşmasını istediğimi meyvelerin arasına koyarım dışarı. Kalanını da tek tek havlu kağıda sarıp bir hepsini bir bezin arasına bohça gibi koyduktan sonra poşete koyuyorum dolapta uzun süre olgunlaşmıyor. Dışardaki bittikçe çıkartırım dolaptan 2 güne yumuşar