Si_se_ta_be Cgl1 Aynı konudan muzdaribim. Akşamdan zeytinyağı yada bebek yağı sürüp sabah yıkayın bir kaç kez böyle deneyin. Geçer.
Ikrazumra19 Cgl1 zeytin yagi surup bekletin ince tarakla ters yone tarayin ve dus aldirin bir kac defa yaparsaniz gecer
Muhammedd23 Cgl1 zeytin yağı kullanma . Ph ayarlı değilse asidik olur ve mantar oluşumunu tetikler. Nemli tutup bekletmen lazım sonra banyo kendi kendine dökülüyor.inatciysa thinkal sür
Didem52miray Ben bebeyagi sürüp 5dakika beklettim .sonra banyosunu yaptırdım, 2aksam yaptım gecti bisey kalmadi