momyshark1 Anneler napiyosunuz bu durumla nasil basa cikiyosunuz 8 ayligiz su saat oldu ağzına 1 lokma almadı daha 2 aydır kiloda almıyoruz doğru duzgun cok takıyorum kafaya 😑
Koza momyshark1 bizimki de yemiyor eline sadece elma, kayısı,hurma, havuç bunları verdiğimde oynuyor başka türlü daha ağzını açmış değil. 1 yaşına kadar mühlet verdim:D
Ecemert34 momyshark1 kıyamam ya. Bz 4 ayligiz. Mama ile besleniyo. Doymuyo hep icesi var. Bnde diyorum ilerde tersi olup iştahı gider de. Ek gıda yemezse napicam
Ummeymen Aynı ayda ve aynı durumdayız bende bekleyeyim burda . Üstelik 4 5 gecedir uyku sıkıntısı var. Ne gece ne gündüz uyumak istemiyor pert oldum
momyshark1 Ummeymen gercekten bende okadar yoruldumki sadece emmek istiyo geri kalıcak diye okadar korkuyorum
momyshark1 Koza gercekten okadar takiyorumki bazen diyorum bosver illaki öğrenecek yemeyi bazende neden bendemi bi sorun var guzelmi yapamıyorum diye kendimi yiyip bitiriyorum 😣
Koza momyshark1 yok yok huy meselesi bu bende sinirleniyorum sonra geçiyor. Yani yemiyorsa yemez açlıktan ölecek değil ya.. ne yapalım elbet gelir zamanı onunda ben artık çaba sarf etmekten yoruldum
momyshark1 Koza cok haklisiniz kendimi bosa yipratiyorum her ogun farkli farkli hazirliyorum ama sonuc husran
Koza momyshark1 boşuna üzülüyoruz gerçekten sağlıklı olsunlar da yapacak birşey yok olan bizim hayal kırıklığına oluyor
Koza momyshark1 durursa da kendi istediği için zorla ağzına tepmek iyi birşey değil malesef. O yüzden içinizi ferah tutun hepsinin zamanı gelecek