Mrb arkadaşlar bebeğim tam 4 aylık. Ne meme alıyor ne formül süt , doktora gittim kilo alımı az günde 18 gr almış 3750 doğdu şu an 6 kilo. Çıldırmak üzereyim sadece ayakta emiyo o da dik pozisyonda kollarım koptu artık kanguruda taşıyorum öyle de yarım yamalak emiyo. Kaşıkla veriyorum sağıp almıyo mama yapıyorum kaşık maması ağzını kilitliyor Allah askına neden böyle oldu. Ağlamaktan yorgun düştü uyudu artık kan şekeri de düştü. Çıldırmak üzereyim sütlerim var fıskırıyo emmiyo çocuğum. Emzirme danışmanlığı da aldım yok duşta her yerde denedim bi amuda kalkmadım