Busraa35 Merhaba güzel anneler 3 seferdir bebeğimin bezinin üst kısmında kan olabilir diye şüphelendiğimiz ama pembe turuncumsu gibi bi renkle karşılaşıyorum neden olabilir böyle bi durum yaşayan var mı fotoğraf ekleyemedim
prensesannesi4 Busraa35 bizim de doğduktan iki hafta sonra pembemsi leke vardı doktor yetersiz beslenmeden dolayı dedi
ilaysmom Busraa35 biz doktora sormuştuk ürik asit kristali o renkler dedi yoğun çiş yapınca oluyor meme reddi vardı bizde o zamanlrda olmuştu
mihrosum Busraa35 kızım 3 aylıkken olmustu yetersiz beslenmeden hemen mamaya basladık bırdaha da olmadı