Zor oluyor mu? Bu yaz ehliyet almak istiyorum ama çevrem de birkaç densiz o boyla nasıl olacak vermezler vs dedi moralimi bozdular altına yastık falan koyar kullanırken nolcak diyende oldu 😂 nelere dikkat etmem gerek cidden altıma yastık almam gerekir mi?