minikdavsanim Merhaba Bebişim 2 aylık son ¾ gündür idrar yaptığımda bezinde turunculuklar var sebebini bilen var mı sadece anne sütü veriyorum
Mom0870 minikdavsanim sıvı kaybı olabilir doktora danış bizde ilk doğduğunda olmuştu mama takviyesi verdik
Mom0870 minikdavsanim canım kesin bir şey diyemem doktora Danışman en güzeli ben sadece emziriyorum ama bir seferlik mama vermiştim