Benim kızım da 9,5 aylık ben de geçen hafta denedim bir sıkıntı çıkmadı şükür. Ama 6. ay biraz fazla erken. Bence daha risksiz şeylerle başlayın elma, armut ve muz gibi. Alerjik bir bebekse zaten belli eder. Sizin bebeğinizde de zaten reaksiyon göstermiş. Yani 6 aylıkken reaksiyon göstermeyen bebekler de vardır mutlaka ama işte bilemiyor insan yine de temkinli olmakta fayda var.