sche
arkadaşlar benim kuzumun 1 haftadır sadece geceleri burnu doluyor herhalde az da olsa üşüttü 😞 burun aspiratörü kullanıyoruz ama hiç hoşlanmıyor ondan uykusu da açılıyor tabi.. kayınvalidem nane yağı gibi bişi dökün yastıgına demiş tıkanmaması için tam ne olduğunu bilmiyorum 🤷🏻♀️ yavrucuk nefes almakta zorlanıyor nasıl rahatlatırım yavrumu bi öneriniz var mı😞