Nilver Kızlar selam ya ınstagramdan hiç alışveriş yapmadım bu koronadan dolayida hiç alışveriş merkezine gitmek istemiyorum onerdiginiz sayfaları söyleyebilir misiniz 🤗
Bbsozlm Bende uzun zamandır intagramdan alışveriş yapıyorum en memnun kaldığım aslim.bebe sayfası oldu tereddütle almama rağmen yeni bir sayfa olduğu için ürünün kalitesi ve gönderim hızı çok iyiydi tavsiye ederim mutlaka bak
Meftunbade Bebelimani çok fazla urun almıştım hamileyken hala daha alıyorum mama ölümleri piyasaya gore uygun 2.90 civarı bide minicty den aldım bide cicilim.bebe den aldım gayet memnun kaldim