Prenses-annesi1 Merhaba hanımlar bebeğim 23 günlük gündüz uykusu hiç yok memede uyuyor yatırıyorum arkamı dönmemle uyanması bir oluyor kafayı yemek üzereyim napmam gerekiyor bi bizdemi böyle oluyor 😑
Matmazell_ Prenses-annesi1 ilk 3 ay yapışık yaşadık kızımla sizin kokunuzu istiyordur bıraktığım an uyanıyodu hep yanında oluyodm artk bi şekilde 🤷🏻♀️ Şimdi 10 aylık hala öyle yanında uzandığımda daha uzun uyur 😊
Cinarrr Prenses-annesi1 bizde üç aylık olduk yapışık yaşadık üç ay ama artık yavaş yavaş yatağında yatmayı ogreniuor büyüdükçe düzeliyor dünyaya adapte olana kadar seni istiyor sonra geçiyor zaten
Kkubu80 Prenses-annesi1 bizde oyleyiz 23 günluk oglum canim hic uykuya dalmiyor kucagimda gözünü kapatiyor yerine koyayim diyorum ağlıyor gece gündüz böyleyiz cok yorgun hissediyorum kendimi
masalcianne Prenses-annesi1 ilk 3 ay ne yaparsan yap düzelmez kuzum çünkü kendilerini hala anne karnında hissediyolar zaten 4.trimester diye geçiyor bu dönem
Matmazell_ Prenses-annesi1 evet seninle daha güvende hissediyor annesi uyurken yanında dur çok önemli işleein yoksa ☺️ Mis gibi öp kokla şükret ciddi anlamda 3 ay koynumda yaşadı kızım hiç pişman değilim hiçte kucakcı bilmem neci olmadı yani ihtiyacı neyse onu karşılıyorum 😊 kucaksa kucak yerde oynamak istiyosa yere bırakıyorm 🤗
Sesem Benim kızda öyleydi sonra doymadığını anladık iyi çekemiyormuş muhtemelen sağıp verdim uzun süre rahat rahat uykuya daldı.
Sesem Prenses-annesi1 uyumadığından anladım memede uyuyor bırakınca laps uyanıyordu muhtemelen çenesi yorulup bırakıyordu sonra 120 ml vermeye başladım sütü yettiremedik bi öğün mamaya başladık.
Prenses-annesi1 Sesem mama veriyodum bende doktorum az ver artık mamayı dedi vermemeye çalışıyorum bende emziriyorum her istediğinde yetmese gecede yetmez gece uyuyor şükür ki ama gündüzleri uyanık genelde
deryardakayra Haftaya 3 aylık olacak ama gündüz ennn fazla yarım saat uyur geri kalanında hep başında olayım istiyo iş güç hak getire yemeği zorla yapıyorum
Prenses-annesi1 deryardakayra bende o durumdayım yanından kalktığım an uyanıyor sanki gitmemi bekliyo
Aybars_43 Nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi. Bizimki destekli uyumaya alıştı ayağımda sallıyorum malesef☹️