Arkadaşlar merhaba, oto koltuğu aldık, yukarıda yazdığım marka ve model. 4 kademeli yatış seçeneği var. Ürün geldi inceledik 4. Kademede çok fazla yatık değil uzun yola çıkacağız Artvin’den Antalya’ya oğlum rahat edemez gibi geliyor. Sizlerin oto koltukları nasıl tam anlamıyla yatanı var mıdır? Bu ürünü kullananlar varsa yorumları nelerdir bahsettiğim konu ile ilgili cevaplar için şimdiden teşekkür ederim🌸