YYZ Bebeğinin salyası akacak diyor salyası akıyor önümüzdeki günlerde uyumayacak diyor uyumuyor şu aralar meme reddi yaşıyor olabilirsin diyor aynen de doğru tövbe tövbe 😄
Rzgr YYZ bende onceden gece yarisi olunca heyecanla bakardim. Ama artik bebegimin gelisimine gore yazdiklari geriden geliyor. Daha kucuk aylarda daha isabetliydi.