Normal doğum sonrası anormal kanama yaşadım ayını anestezi verip kanamayı durdurmaya çalışmışlar kan vermişler sonra hiç ayağa kalkamadım 20 gün ikincide de böyle olur diye çok korkuyorum kontrole gittiğimde hayatından endişe ettik dedi doktorum böyle birşey yaşayan oldumu tekrarlarmi acaba