Kızlar merhaba, oğlum 4.5 aylık ve sırt üstü vaziyetten yüzüstüne dönmeyi öğrendi. Bi yere koyduğum an yüzüstü dönüyor bi kaç dakika normal ilerlerken birden mızmızlanıp ağlıyor. Gidip sırtüstü düzeltip sakinleştiriyorum düzelttiğim an yine dönüp ağlamaya başlıyor. Sanki kurulu oyuncak gibi 🤦🏻♀️ asla başından ayrılamıyorum. Bu aşamalardan geçen anneler bana tavsiye verebilir misiniz acaba?